FANDOM

LastMcSupper
Tai ypatingas religinis judėjimas susijęs su Kosminiais O'Klounais. Jis ypatingas tuo, jog kaip teisingą ir tikrą jį pripažįsta visi pasaulio skeptikai ir ateistai. Lietuvoje šis judėjimas buvo ir yra plačiausiai aptarinėjamas svetainės www.skeptikas.org forume (forumo pavadinimas, tiesiogiai jame neminint O'Klounų, pasirinktas norint užmaskuoti tikrąjį jo tikslą ir bandant išvengti mimų persekiojimo, kuris paskutiniu metu ypatingai sustiprėjęs, forumą remia slapta skepvizitorių organizacija "Skepvizitoriaus Kūjis"). Garsiausi Lietuvos klounologai kaip Nomad, 7x, Ramzajus, Ateonas, Vajėzus ir kiti ne kartą buvo apdovanoti tarptautiniais "Platininės Nosies", "Languotų kelnių" apdovanojimais ir tortu į veidą už švietėjišką veiklą, ryžtą ir drąsą kovojant prieš mimus. Neginčijamus mokslinius O'Klounų įrodymus dar praėjusiame šimtmetyje suformavo ir pateikė garsusis klounologijos mokslų daktaras Bezdiejus "Auksanosis":

"Mokslo įrodyta - t.y. pagrindinis materijos/energijos tvermės dėsnis teigia, kad materija/energija, t.y. niekas iš nieko neatsiranda ir į niekur neišnyksta, o tik keičia savo formą. Informacija gi yra materialios realybės materialus atspindys, dažnai išreikštas elektrocheminiais impulsais – pvz. susiformavusios realybės fragmentų kopijos smegenyse (informacijos nešiklyje), tartum veidrodyje. Kad ir koks atspindys būtų kreivas - kreivas dėl to, jog kreivas yra nešiklis ("veidrodis"), nors atspindimas objektas gali būti tobulas... iš esmės atspindima tik tai, kas egzistuoja. Todėl, jeigu yra nors menkiausia informacija apie Kosminius O'Klounus, reiškia, neabejotinai egzistuoja ir patys O'Klounai. O kiek gi iškreiptas žmonijos sąmonėje, lyg veidrodyje, jų suvokimas, tai tik parodo paties žmogaus (atspindinčiojo) netobulumą-kreivumą. Kai kas iš viso nesugeba savyje atspindėti O'Kosminių Klounų egzistavimo-atvaizdo. Tačiau visokie beatsipaudimiai, nesugebantys matyti ir perduoti kitiems O'Kounų atvaizdo, negali paneigti O'Klounų egzistavimo. Kosminius O'Klounus pilnai atspindi cirkuliai. Ir cirkuliuose matydami O'Klounu atspindį-egzistavimą, tartum veidrodyje matydami ant stalo padėtą obuolio atspindį, mes galime drąsiai teigti, jog tas obuolys egzistuoja... taip mes galime sau patvirtinti O'Klounų egzistavimą. To obuolio egzistavimo negali paneigti bukas beatsispaudimis... lyg medinė pliauska nesugebanti matyti-atspindėti obuolio, t.y. O'Klounų. Juk matydami ant stalo padėtą veidrodį ir jame atsispindintį obuolį mes nepradedame neigti obuolio egzistavimo tik dėl to, jog jis neatsispindi šalia padėtoje medinėje pliauskoje." [1854-01-25 d., Tarptautinė konferencija: "Mokslinė Klounologija ir konceptualinė jos reikšmė pasaulinėje sampratoje", Bezdiejus "Auksanosis"].

Senasis KlounamentasRedaguoti

Įvadas
Pradžios knyga
Pabaigos knyga
Prisikėlimo knyga
Sugrįžimo knyga

Naujasis KlounamentasRedaguoti

Bezdiejaus knyga
Materialinio kelio knyga
Klauso knyga
Mimų kūjis
Linksmoji Skepvizicija
Zabiediejaus knyga

Klausimai-AtsakymaiRedaguoti

Ką reikia daryti, kad būtum tarp tų 1024-ių?

Tau nereikia nieko daryti. Gerasis Kosminis Klounas tave jau išgelbėjo - padarė 1024 atsispaudimus. Tau tereikia priimti šią jo dovaną, ir patikėti abiem Kosminiais Klounais. Rekomenduojama rytais daryti atsispaudimus, taip pagerbiant Kosminio Klouno auką. Beje, mokslininkai tvirtina, kad atsispaudimų darymas teigiamai veikia žmogaus sveikatą, o tai yra akivaizdus Kosminių klounų egzistavimo įrodymas.

Ką daryti jeigu negaliu patikėti?

Paprasta: tikėjimas ateina tik iš Klounų. Jei tu netiki, reiškia, Klounai tau nedavė tikėjimo. Jie taip tave baudžia už tai, kad jais netiki. Tu tiesiog turi paprašyti kad jie tau suteiktų tikėjimą.

Kokie Kosminių Klounų egzistavimo įrodymai?

Žmogau: apsidairyk aplink - jų pilna  Planetos ir žvaigždės - apvalios, vandens ciklas Žemėje sukasi ratu, mėnesinės - cikliškos ir taip toliau... Ir Klounų nosys yra apvalios, ir Cirkas apvalus. Argi tai ne puikus įrodymas?

Kitas įrodymas - kad mes turime savo cirkus ir savo klounus. Argi galėjo žmonės patys sugalvoti tokį dalyką? Ne!

Ir galiausiai, pagalvokite: iš kur viskas atsirado? Argi tai ne puikus Kosminių Klounų egzistavimo įrodymas?

O kas bus jei tikinčiųjų bus daugiau nei 1024... tai paliks gyvus tik labiausiai tikinčius? ir labiausiai nusipelniusius tikėjimui?

Tik Klounai žino kaip bus. Jie visuomet teisūs, taigi nėra reikalo jaudintis.

Kosminiai klounai neegzistuoja, nes nėra jokio mokslinio jų egzistavimo pagrindo.

Mokslas yra blogojo klouno išmislas, kad Adolfo ir Vafliaus palikuonys (t.y. mes) prarastų tikėjimą. Blogas klounas gi suinteresuotas išskerst visus 1024 išrinktuosius.

Ar kosminiai klounai rodosi žmonėms?

Paskutinio pasirodymo kurčiam berniukui iš Cirkiškių kaimo Zigmui metu Kosminiai Klounai pasakė, kad visos nelaimės žemėje yra dėl žmonių neteisingų mylėjimosi pozų. Dar tais laikais, kai žemėje buvo tik Adolfas ir jo šuo Valfis , Gerasis Klounas buvo nurodęs vienintelę teisingą pozą - tradicinę misionieriaus. Argi ji neprimena atsispaudimų? O visos kitos pozos yra blogio šaltinis, Blogojo Klouno išmislas.

Pradžios knygoje šiek tiek nesuprantu, su kuo gi Adolfas susilaukė palikuonių?

Pranašas Snukis savo veikaluose rašė, kad Klounai jam suteikė galių daugintis sporomis ir ataugomis.

Visa tai yra nesąmonės.

Nesąmonės? Kas tau nesąmonė, mums yra tikėjimas! Tu paprasčiausiai dar iki jo nepribrendęs. Nieko, užaugęs atrasi savo tikrąjį kelią, nes visi eina link KK. O kol kas mes darysime atsispaudimus už tave. 

Ką daryti, jei žmonės tyčiojasi iš mano tikėjimo KK?

O'Klounasi, Geras ir Blogas mums pranašavo: "Iš jūsų tyčiosis ir jus persekios, bet jūs žinokit - aš saugau jus. Ir nebarstykit perlų kiaulėms, bet eikit per pasaulį aukštai iškėlę galvas ir stiprinkit savo tikėjimą O'Klounu, Geru ir Blogu.

Jūsų tikėjimas KK nelogiškas.

 Kloune, kaip nervina visi tie ateistai su savo faktais, argumentais, pagrįstumu ir sveiku protu. Argi jiems neužtenka to, ką pasakė Kosminiai Klounai?

Yra faktų, kurie dar karta nenuginčijamai įrodo KK egzistavimą. Ar žinote kad nė vienas išrinktasis nemirė po automobilio ratais! Išties džiuginanti statistika. Aš pats asmeniškai jaučiu, kad visur mano astralinę sielą saugo ir lydi o Kosminiu Klounu juokas. Ateistai niekad nepatyrė tokio jausmo, tad jie negali suvokti to, ką suvokia klounatikiai.

Kiek paplitęs jūsų tikėjimas?

Pavyzdžiui Bushas yra vienas išrinktųjų. Jau dabar ji vadina klounu... ir ne be reikalo. Vieta amžinąjame kosminiame cirke jami jau garantuota. Netgi Grupė „BLOODHOUND GANG“, mylėdami savo prezidentą ir išpažindami Didžiuosius Kosminius Klounus sukūrė Bushą šlovinančią dainą dainą „Mūsų prezidentas yra klounas“. KK tiki ne tik Lietuvoje, bet ir vienoje galingiausių pasaulio valstybių JAV!

Šį tikėjimą išpažįsta bei O‘Klounų garbei skirtus ritualus atlieka ištisos ir garsios Lietuvos sporto komandos. Pvz.: Paulius Garkauskas, www.delfi.lt 2007 gegužės mėn. 23 d. 10:13 - "Lietuvos krepšinio lygos (LKL) nugalėtojų titulą į Kauną sugrąžinusius „Žalgirio" krepšininkus laikinojoje sostinėje vėlyvą antradienio vakarą sutiko gausi sirgalių minia. Puikiai nusiteikę žalgiriečiai su ištikimiausiais fanais laistėsi šampanu, darė atsispaudimus bei skandavo Kauno klubo skanduotes."

Ką daryti, jei aš netikiu?

Nebijok, priimk KK į savo širdį. Jie myli tave ir tai pats aiškiausias įrodymas kad KK egzistuoja. Tu gali netikėti KK bet KK visada tikės tavimi.

KK neegzistuoja ir aš jais netikiu!

Bandydamas neigti KK egzistavimą tik įrodai, kad tiki KK egzistavimu. Juk nelogiška būtų neigti tai, kas neegzistuoja. Ar ne?

Turbūt nuskambėsiu, kaip paskutinis beatsispaudimis ir mane užpuls visi skeptivizitoriai, bet kaip gali buti, kad tokia dieną (04.01), niekas nepatyrė jokio apreiškimo nuo O'Klounų?

Nomad: Patyriau. Vietine žiniasklaida pranešė, jog aptiktas tikrasis Mocarto kapas kažkur Italijoje. Pasirodo, jis sufabrikavo savo mirtį ir po jos dar kurį laiką gyveno ir kūrė muziką Rossinio vardu. Aš jau beveik pradėjau argumentuoti, kokia tai nesąmonė, kai prisiminiau, kokia diena.

KK, paprasčiausias pasityčiojimas iš tikinčiųjų.

Pasityčiojimas?! Pats tu pasityčiojimas, mime tu nejuokingasai!  
Pažiūrėk liudijimų skyrių ir pamatysi, kiek žmonių gyvenimu pasikeitė, atradę juoko kelią ir Klouniškąjį mokymą..
Nežinau, koks tavo tikėjimas, bet galiu lažintis, kad tai yra davatkų paistalai, lyginant su linksmu ir teisingu Klounų mokymu. O kur dar, mokslo tyrimais patvirtinta, kasdieniniu atsispaudimų nauda krūtinės, pečių bei rankų raumenims (taip pat širdies-plaučių sistemai)?!! Kažin kokią naudą duoda klūpojimas bažnyčioje? Atsakyk!

Be to, Kosminiai Klounai ir jų istorijos nėra juokingesnės už tikras religijas. Ypatingai  lyginant su nekaltu prasidėjimu, ar kaip Dievas mušėsi pakelėje su žmogumi ir pralaimėjo arba absurdišku nuosavo sūnaus pasigaminimu ir nukankinimu vien tam, kad perduoti kažkam kažkokią "žinią" (tipo - jums atleista ). Todėl nematau, kaip visa tai galėtų būti pavadinti pasityčiojimu. Čia kitos religijos yra iškreiptas KK tikėjimas bei pasityčiojimas iš O Klounų.

Kosminių Klounų nėra, nes Biblijoj apie juos nerašo.

Užtai apie juos rašo "Žaidimai Vaikams Iki 8 Metų" knygoje, kur Jėzus išvis nepaminėtas.

Ar yra Dievas?

Jei jis ir yra, tai Kosminių Klounų sukurtas, kaip ir bet kas kitas. Tik mes neįsivaizduojame, kodėl O Kosminiai Klounai turėjo kurti tokią nesąmonę. Todėl dievo nėra.

Bet juk niekas nežino, kaip ten po mirties tas egzistavimas atrodo.

Niekada nematei lavono?

Vienam filme buvo pateiktas atsakymas apie viska - 42. Kaip KK žiuri į šį atsakymą (42)? Ar tai yra erezija? Ar tiesiog sukompresinus KK mokymą lieka tik šie 2 skaičiai? O gal tai yra viena iš KK apraiškų?

Tai dar vienas mitas, susijęs su netinkamu Klounu mokymo interpretavimu. Net visiškam keturkampiui aišku, kad skaičius 42 negali buti Klouniškos kilmes. Jei 42 padalinsime iš dviejų gausime 21. O jei iš trijų - 14. Tai viską paaiškina. Su gryna matematika nepasiginčysi!

Kada Gerasis Klounas nugalės Blogąjį?

Čia padarei labai dažnai pasitaikančią O Klounų mokymo misinterpretaciją. Dualizmas yra ypatingai iškreipta KK mokymo versija. Idant suklaidinti žmones, net pavadinimas paliktas panašus į Klounų mokymo.

Iš tiesų Kosminiai Klounai yra Geras ir Blogas visai ne ta prasme, kaip, pavyzdžiui, Dievas ir Šėtonas. O ne. Jie yra geri draugai ir kartu geria arbatą. Paprasčiausiai vienas labiau mėgsta švelnų humorą su potekste arba be, tokį, tinkantį visai šeimai. Antrasis labiau mėgsta juodą humorą, grubų, mužikišką ir panašiai. Štai ir visas skirtumas, dėl ko vienas vadinamas Geru, kitas Blogu.

Iš čia ir kilo posakis "geras bajeris". Jis iš tiesų reiškia ne pagyrimą, bajero pasakotojui, o padėką Gerajam Klounui už atsiustą juoką.

Kur po mirties pateks vegetarai?

Į mėsos kombinatą.  Kadangi valgo (apvalius) pomidorus.

Visos kitos religijos yra klounada. (Žr. žodynėlyje "klounada").

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki